momandbabye 15 gün sonra bebeğim 4 aylık olacak inşallah. Rotavirüs aşısı için geç mi kaldık, doktorumuz en son 15.hafta demiş, yarın 3 ay 17 günlük olacak. Aşıyı yarın yaptırsak sorun olur mu?
printhelloworld momandbabye ben ilk 100 gün içinde yapılmalı diye biliyorum ama çok sınırda bir tarih doktorunuzla görüşseniz bence daha iyi olur