Aslaaaa stres edilecek bir durum değil aynı şeyi yaşadım. Bebeğim şu an 3 aylık😊 Birinci topuk kanından sonra aradılar ikinci de yüksek çıktı. Çocuk endokrinolojisine gittik orada kan aldılar ve normal değer çıktı. Troid hastası olarak söylüyorum kandaki troid değeri kesinlikle kanın alındığı gün 2-3 saat içinde bakılması gereken bir değer. Stres yapma yaparsan sütün falan kesilir birde. Hem şöyle düşün bu ilaçla halledebilen bir hastalık. 4 ay kadar ilaç kullanıyorsun geçiyor. Başka hastalık vermesin Allah. Hiç stres etme 😘