Gecen post gördüm esiniz ne diye kayıtlı anam herkes iyi kaydeder kocasını ha sinirlenirse bilemem ama herkes canım cicim diye kaydeder.
Neyse şimdi asıl konu kaynanalar. Bence kayıt şekli sevgimize bir ipucu. Bende adı ve yanında anne diye.
Gelsin sevgi pitirciklari siz ne diye kaydettiniz😁❣️