ozgyrs Bizde bebelac gold kullanıyoduk meme+mama şeklinde yaklaşık 2 aydır sadece mama kullanıyoruz. 6. Ayında gold 2 ye geçtik biz de ama öyle bir şey hissetmedim ben. Hatta ilk geçtiğimiz de daha bir sevdi çok içmek istedi bu ara diş çıkardı 2. De geliyor o yüzden iştahsız ama bugün normale dönmüş gibiydi. Sma yı bilmiyorum hipp ve bebelac gold kullandık gold dan çok memnunum ben doktorunuza sorabilirsiniz belki de değiştirir. 2.5 saatte 120 cc verin mesela belki daha sık daha az beslenmek istiyordur bu ara. Benim oğlum zaman zaman öyle yaptı çünkü sanırım hazımsızlık yaptı az ama sık içmek istedi.