Arkadaşlar merhaba 2 ay 20 günlük bebeğim var anne sütü + mama alıyor. Mama çok değil günde bir ya da iki biberon alıyor. İki hafta önce iki aylık aşılarını oldu o günden beri bebeğim kilo almıyor. İlk zamanlar iştahı yoktu aşıya bağladık. Sonra iştahı düzeldi güzel emiyor mamasını da içiyor ama kilo almıyor oğlum. 5850de sabit kaldı. Neden olabilir yardımcı olabilir misiniz?