Sanırım 5. Hafta atağımız başladı. Gece hiç uyumayan bebeğim sabah memede ağlamaya başlayınca sütüm yetmiyor diye düşünüp mama verdim. Sonra ağlamayı bırakıp uyudu. Uyandığından beri yine emmek istemiyor. Memeyi bi kaç kez çekiyor ve çığlık çığlığa bağırmaya başlıyor . Bu atak haftası ne zaman geçer. Meme reddi(umarım öyle değildir) atak ile birlikte gider mi ?