Kızlar 4 kişilik olan 3000 TL civarı ama 6 kişilik olan 6000 TL iki katı fiyat var . Sizce gerek var mı değer mi yani hem kendime hem anneme hediye alacağım sizce ikimizde 4 kişilik olanı mi alsam? Yeni ankastre set aldım kendime yani misafir için değilde aslında sadece günlük hayatta kendimize kullanicam airfrey sabah kahvaltida falan çocuğuma vs . Arada çok fark var 2 kat oynuyor fikirlerinizi alabilir miyim kullanan var ise ?