Oğlumda inek sütü alerjisi olduğu için doktorumuz Evolvia RP önerdi. 2 aydır kullanıyoruz ve çok memnunuz. Kilo artışı iyi, gaz, ağlama nöbetleri, kusma vb problemlerimiz geçti çok şükür. Ama bu mama özel bir mama ve doktor kontrolünde kullanılmalı, doktora sormadan kendi başınıza karar vermeyin bence.