Bebeğime arada mama veriyorum memeyi istemediği ama aç olduğunu bildiğim zamanlar.Şimdiye dek Humana,SMA, Bebelac Gold kullandık hiç de yadirgamadan içti.Yorumlardan farklı mama markaları görüyorum iyi olduğuna dair.Zaten beğenip içtiği mamaya devam etmek mi dersiniz farklı mama denemeyi mi?