Benim bebeğim de öyleydi kolikti 4. Ayda birden kesildi bio gai hiç iyi gelmedi çok ıkınma yaptı . En faydalı olanı her bez değişiminde kolik gaz masajları yapmak. Krize girme zamanı varsa eğer ondan yarım saat önce de masaj yapmak . Ne kadar küçük olursa olsun gün içinde sağa sola çevirmek falan da hafifletiyor baya . Bir de iki bacağını göğüsünüzün altı ile karnınızın oraya koyup ellerinizle sırtını destekleyin evde öyle gezin baya rahat oluyor bebek