Kuzularinanasi mikisu hastanede degil misiniz.doktora sorun.cunku cikis yaparken muhakkak soruyorlar yapip yapmadigini.onemli bence .eve gectiyseniz eger acile gidin
zeynepugrl mikisu bizimkide yapmamıştı çok ağlıyodu ben doktora söyledim lavman yaptılar öyle çıkış yaptık kakasını yapmadan çıkış vermiyolardı
Sarpsmomm mikisu bizim doğum yaptığım günün gecesi yapmıştı yoksa çıkarmıyorlar zaten doktora söyleyin mutlaka
17072023baloglum mikisu orda hemsirelere soyleyin onlar yardimci olurlarr doktor. Vizite gekdiginde soruyor yaptimi die sormasa bile siz soyleyin