alpinanneesi benim kız biberon almadığı için hep kaşıkla mama veriyorduk, kaşığa alışıktı zaten. 5 aylıkken basladik doktor tavsiyesi ile. ben de haydi bismillah dedim başladım 😄 şaka bir yana, doktorumuz 3 gün kuralı vesaire karistirmadi hic. Kabak havuç patates ile başla, istersen karıştır ver, zeytinyağı katmayı ihmal etme dedi. 3 gün 3 yemek kaşıği ile başlayıp her 3 günde bir, birer kaşık artırarak gitmemi söyledi. Ardindan hep emzirecek veya mama vereceksin. Aşağı yukarı 1 ay sonunda 7 kaşığa ulaşacak. 7 kaşık bir öğüne denktir, ardindan emzirmene veya mama vermene gerek yok dedi. Yani yavaş yavaş artirarak gittik, şu an bir kase dolusu çorbayı yiyebiliyor. Kahvaltı biraz sıkıntı. Hala bulamaç halinde yoğurt ile yiyebiliyor yumurtayı. 6 aylık olunca 1 kahvaltı, 1 ana öğün ve bir meyveli veya yoğurtlu ara öğün şeklinde devam ettik. 9 aylık olunca yeni plana geçeceğiz. Şu an 8 buçuk aylık neredeyse.
Yani kısacası, yavaş yavas yiyebilecegi miktar artacaktir. Biz de o ilk 3 gun 3 yemek kaşığını bitiremiyorduk yani. Daha yeni yeni duzene girdi. 🤗