ozlemuzun Merhaba sevgili anneler. 2 aylık bebeğim emzirme sıklığı ne kadar olmalı genelde 2 saati geçirmiyorum ama dün gece uyuya kalmışım 4 saat emmedi. Bi sakıncası var mı ?
Deletedmom_117 ozlemuzun benimki bazen uyanmiyo 52 günlük uyandirmiyorum beş saate yaklaşırsa uyandirmiyorum ve kilo alımı çok güzel. Sizde çok açmayın arayı bir sorun olmaz
tombikinannesi ozlemuzun ay o 2 saatte bir emzirme olayı 1 aylıkken bitmiyomuuu😩 19 günlüğüz gün sayıyodum 2 saatte bir emzirme biraz uzasın diye 🤣
ozlemuzun Deletedmom_117 bizim de iyi kilo aşımımız ama kan şekeri düşer deniyor ya tedirgin oluyorum
Oyku_0321 tombikinannesi bizde 18 günlüğüz 2 saatte bir gerçekten insanı sersem gbi yapıyor gece bazen emzirirken ayakta uyuyorum 3 aya kadar falan sürüyor diye biliyorum bende ikinci bebem ama unutmuşum
tombikinannesi Oyku_0321 ay bide o uyusunda bende uyuyim diye gözüne bakarken kayınpederim vıyak vıyak sevip uyandırıyo cinnet geçiricem ben zamanla yarışıyorum onlar laylaylom