MinyonZ Kizlar yarin doktor randevum var 29 günlük bebegim var. Onu hastaneye goturmeyeyim diyorum anneme birakicam. Ben gelene kadar acikirsa sütümü sağıp anneme biraksam diye düşünüyorum. Sağdigim sütü buzdolabina mi koyayım. Yoksa dışarda beklesin mi?
Ayfa1608 MinyonZ hava sıcak dışarda çok çabuk bozulur. Dolabın altına koy. Annen vereceğinde sıcak suda benmari usulü hafif ısıtır verir bebeğine🙂
Eflinim_2022 MinyonZ Bırakabilirsiniz havalar sıcak dolaba koyun sütü acıkınca bıberona koyup sıcak suda ılıtabilir anneniz bi dahaki acıktığında dönersiniz belki geçmiş olsun