1annne Kızlar sütüm tayzikli gelıyor şişince emzirmeye korkuyorum çünkü bebeğim tıkanıyor ama yan yatarak emzirince hiç öyle bişey olmuyor rahat emiyor daha 15 günlük kızım, öyle emziren var mı acaba zararlımıdır
Milaa07 1annne ilk doğum yaptıgımda bende bunu yaşıyordum merak etmeyin hep böyle kalmıyor şuan 4 aylık kızım bu sorunu artık yaşamıyorum geçici bir süreç
Beste56 1annne tazyikli süt geliyorsa zaten yan yatarak emzirin hiç Bi sakıncası yok siz yatar pozisyondayken süt akışı yavaşlar daha iyi emer
1annne Milaa07 gerçektenmi içim rahatladı sütün hala öylemi gelıyor pekı tayzikli sulu gibi öyle gelıncede bebegım cok gazlı oluyor gerınıyor sürekli sende öyle oldumu
tomvejerry 1annne heralde şu yan yatarak emzirme bi bende işe yaramıyor her sekili deniyorum yine ayni
Merve260313-goktug Bir zararı yok aksine çok rahat bir emzirme şekli oğlum 13 aylık çoğunlukla yatarak emziriyorum
Hadianne 1annne önden elle sağım yap canım tazyiği geçene kadar ondan sonra emzir bizde 4 ay yaşadık o sorunu sürekli genzine kaçırıyordu oğlum meme reddine bile sebep oldu
Hadianne 1annne valla ben sağım yaparak emzirdim hiç azalma olmadı aksi fiskiyordu ama tabi yine sen bilirsn meme reddine dönmesin diye söyledim sadece 🤷
Milaa07 1annne şuan 4 aylık canım sabırlı ol inan ayakta yürürken bile emzirdim ıkınıp ağlıyordu memede herşeyi denedim resmen sabret 3. Ayda düzeldi