uynakbalina ben de aynıyım bu yaz kaşınmaktan yıldım, bizim köy var oraya gidip geldiğimde 3-5 gün kaşınıyorum, kaşıntılara stilex iyi geliyor ama kortizonlu bir krem o, doğal çözümler araştırmıştım bir ara, denediklerimden aloeveranın jelini sürmek baya rahatlatıyor tavsiye ederim, bir de ufak bir dilim salatalık kesip onun suyunu sürmek de anlık rahatlık sağlıyor. Bu yaz kızım için nurse harveysin buzz off spreyini aldım, uygun fiyata denk gelmiştim, bu hem sinek kovucu olarak hem sinek ısırığındaki kaşıntıyı yatıştırmak için kullanılabiliyor. Fena değil ama çok para vermeye de değmez. Ben 50-60 tl gibi bir şeye almıştım birkaç ay önce.