Pnar35 2 aylık bebeğimin bezinde bugün pembe bir leke gördüm nedeni ne olabilir bugün verem aşısı ile birlikte 2 aylık aşılarını oldu ve ilk kez Calpol verdim ciddi bir durum olabilir mi yaşayanınız var mi 😔
tomvejerry Pnar35 calpolden olabilir mi ben bebeğime tribudat diye bi şurup verdim geçenlerde verdigimin aynısını çıkardı alttan