Benvekizim Zlhaanne benim boğazım önce şişti ama yüzüm falan sismedi sadece bademcik ağrım.oldu peşine kızımın yüzü şişti davul gibi oldu baglantilimidir
Zlhaanne Benvekizim bilemedim canım ama ben tek doktora gitmedim 2 ayrı doktora gittim biri kabakulak dedi öteki lenf bezi iltihabı dedi bende o kadar kötü olmadı ve sonra oldu