HasretHanim Merhaba oğlum 16 aylık arabalarının tekerini döndürüyor bazen. İsmine duyarlı, göz teması var, sosyal bi çocuk. Taklit ediyor. Yani araba tekerleklerinin ilgisini çekmesi aslında normal ama yine de sizin de fikrinizi alayım dedim.
Aalime HasretHanim normal diye dusunuyorum Benim kizimda ayni arabalarla oynuyor sadece ve teker ceviriyor disardada bebek aravasi tekeriyle oynar cokta zeki bi cocuk sizinkide oyle isime duyarli,goz temasi var,dalginlik yok sosyal diyprsunuz gayet guzel takmayin kafaniza
Dondurmalikahve HasretHanim Teker çevirmek tek başına sorun olsa şöyle kitaplar olmazdı. Zaten en önemli şeyleri yapıyor içiniz rahat olsun
Zombos Kız benim bile çeviresim geliyor bazen😂😂 aşırı bilmek bazen iy olmuyor malesef bizim devrin sorunuda bu bence aşırı bilinçlilik