Kızlar bebeğim 2 gün sonra 4 aylık olacak hayırlısıyla uykusu var ama direniyor resmen mama veya meme reddi var zaten 2 haftadır falan gece de uykularında ağlayarak uyanıyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım sizler neler yapıyorsunuz yada neler yaşıyorsunuz bu süreçte