Merhaba arkadaşlar benim kızım prematüre doğdu bunu yazıyorum ki acaba ilgisi olabilir mi 30 haftalık doğduk 40 gün küvezde kaldık yogun bakımdan cıktıgından beri tiroid ilacı kullanıyoruz hipotroidimiz var ( doktoruma sordum bi sinir yapar mı yapmaz dedi ) aşırı öfkeli ve sinirli babası ile ayrıyız doğmadan ayrıldık ama onunla ilgili bir skkıntı yasamıyoruz görüyor istediginde beraber yemeklere parklara gideriz doğdugundan beri sürekli iyi bir iletişim içimdeyiz babası ile ama nasıl öğrendi merden öğrendi vurmayı sürekli vuruyor ısırıyor istedigi birşey olmayınca kendini yerlere atıp bize yani amanesi ile bana vuramazsa kendine vuruyor her gün dışarı cıkarız parka cok sosyal bir cocuk ama öfkelemdiginde gözü birşey görmüyor resmen bunu 17 aylık bebek yapıyor defalarca konustum görmezden geldim öfkesinin gecmesini bekleyip sakince sarılmayı teklif ettim ama asla vazgecmiyor 2 yaş sendromunda bunlar var acaba cok erken neden bunları yasıyoruz ki 17 aylık ama düzeltilmiş 15 aylık oluyor herseyi anlıyor yapıyor bir sürü kelimesi var 30 sayabildigim bu öfke vurma yasayan var mı 18 aylık iken doktoruna gidicez konusucam ama sizlerde durum ne merak ettim okuduğunız için teşekkür ederim