Senaselma Kızlar merhaba. Buzluğa hiç pişmiş sarma koyan var mı? Çiğ olanı pişince sevmiyorum. Yapan var mı pişirip koyan?
Minel-inannesi Senaselma harcini pisiripte sarip koyun, cikarinca kisa bi pisirme surecinden gecirin daha lezzetli oluyo
ZumraMila Senaselma ben hep pişiririm sonra güzelce saklama kabına koyar kaldırırım buzluga biri gelince çıkarırım tencereye yarısına kadar su ile kısık ateşte ısıtıyorum çok güzel oluyor
Minel-inannesi Senaselma normal kattigimin 1ceyrek eksigini katarim hep denk duser. Mesela cigden sardim hemen pisirceksem suyu ustune bascak kadar katarim. Ama dondurucudan cikarttigimda en ust siraya su gelir gelmez ayardayken eklemeyi birakirim.
ZumraMila Senaselma yok canım nasıl koyarsan o şekılde çıkıyor ben dondurma kaplarına koyuyorum biri gelince çıkarıyorum bir gün önceden buzluktan dolaba koyuyorum tencerede az su ile ısıt mis gibi oluyor
Asyaayaz1 Kaynanam Tokatlı her zaman içini 1 çay bardak suyla pişirir sarar buzluğa atar hiç kırılmaz dağılmaz bende onun gibi yapıyorum 🤌
Seymanur9 Asyaayaz1 evet bende aynı böyle yapıyorum zeytinyağlı sarmanın içini kavurup 1 çay bardağı kadar su koyup ocağın altınj kapatıyorum suyu pirinç kendisi çekiyor sonra sarıyorum ve buzluga atıyorum . Pişirecegim zamanda çözdürmeden direk ocağa koyup suyunu ekleyip pişiriyorum
Mircet Asyaayaz1 benimkiler de hiç kırılmaz koku olmaz, bende bu şekilde pişiriyorum.Koku hassasiyeti olan biriyim.Koksa dondurucuyu atarım atmışlığımda var 😂 yorumları okuyunca diyorum Allah Allah
Sevinctopcu İçini hazırlarken pişiririm. Sararkende yerim az pişmiş olacak. Şuanda 3 poşet var buzlukta asla eksik etmem hastasıyım. Çıkarınca yarısına kadar su koyup pişiriyorum harika oluyor.