Oğlum 28 aylık anneannesi dayısı ve dedesi cuma günü memlekete gittiler düğün vardı. 8 saat uzaklikta memleket bu arada. Dün kına gecesi varken oğlum gördü ve dünden beri ağlıyor bizde gidelim diye . Kıyamıyorum da edemiyorum da siz olsanız ne yapardınız. Gidermiydiniz?