Evet bizimkide 3,5-4 aylıkken oturmayı çok seviyor istiyordu. Bende kısa süreli çok dik olmamak şartıyla arkasını koluma dayayarak oturtuyordum hiçde bir sorun yaşamadım tam tersine 5,5-6 aya girdiğinde desteksiz çok güzel bir şekilde oturmaya başladı.