Nisasengul Bebeğim 2 aylık ama sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum günde iki kez . İlk Aptamil kullandım ama hiç sevmedi şuan sma kullanıyoruz ama gaz ve kabız yaptı. Yeni mama denemek istiyorum ama Hipp ve Bebelac arasinda kaldım . Siz ne önerirsiniz.
Derya0655 Nisasengul hipp oğlumu mahvetti. Evolvia aldık. Şu an rahat çok şükür. Deneyerek bulucaksınız
Nisasengul Pinkgold sma dada çok fazla gaz sorunu yaşamadım acikcasi ama kabız oldu kakasını yapamadı.
Ebru-shn77 Normal Aptamil kullandım kabızlık yaptı,evolvia kullandım hem kilo alımı düşük Hemde kusma problemi yaptı.Aptamil proysneo ve ya hipp organik combiotic öneririm.güzel kilo aldırıyorlar ve gaz kabızlık gibi sorunlar yaratmıyor.