Genel Selam herkese, 4 ay 11 günlük bebeğim var. Doğduğun beri hiç kusma problemi yaşamadık. Yalnız son 3 haftadır ciddi bir kusma sorunu mevcut. Beslenme sonrası veya beslenmeden 1 saat sonra bile sürekli kusuyor. Fazla yemiyor çok az emiyor ve çok az mama içiyor ona rağmen kusması çok arttı. Böyle bir şey yaşayan var mı ?
tomvejerry Genel bizde aynıyız ilk iki ay hiç olmazdı kusma üçüncü ayda başladı gazdan ememiyor bile doğru düzgün zar zor emziriyorum onu bile çıkarıyor genelde
Umaysukusunannesi Genel KLORAK bu aylarda normal dedi aşırı derecede fışkırmıyorsa normal kabuz ediyoruz dedi
Umaysukusunannesi KLORAK Genel 4.ay aşısını oldunuzmu olduysanız aşı yerinde yada etrafında dokununca sertlik varmı sizin
KLORAK Bizde aynı uyuyor uyanıyor hatta öyle kusuyor 4 aylık. Yarın doktor kontrolümüz var sorarım yazarım. Hiç kusmamıştı yavrum 2 haftadır kusuyo günde 1 2
KLORAK Umaysukusunannesi dün olduk bantları çıkartmaya kıyamadım, uyansın hemen bakıcam haber veririm
Umaysukusunannesi KLORAK şaşırdım ben amasyada son aşıyıda ankarada vurdurdum hiç bant felan yapıştırmadılar ama bişey olmaz ya sanmam.Ama bir gün boyuncada kalmasın bence nefes alsın aşı yeri tatlım