Merhaba
20 aylık bir kızım var bana aşırı düşkün anneneye ya da babanneye bıraktığımda beni göremediğinde çığlık çığlığa ağlıyor sürekli beni istiyor. Antrenörüm artık yavaş yavaş iş hayatıma geri dönmek zorundayım . Çalışacağım yer annemlere çok yakın o konuda içim rahat zaten en fazla işte 5 saat çalışacağım kızımın alışabilmesi için.. ben yokken onun ağlamasına üzülmesine dayanamıyorum . Nasıl yapıcam nasıl bi yol izleyebilirim benimle tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim 🙏🏼 ( bu arada hala emziriyorum )