Adat ben yenidoğan döneminden sonra hep uyku rutinleri uyguladım canım. Uyku saati geldiğinde uyku tulumu giydirmek odayı karanlık yapmak vs. Bir rutin belirlemek ve sürekli aynı şeyleri yapmak bir zaman sonra bebeklere direk uyku sinyali yolluyor. Mesela ben kızıma uyku tulumu giydirdiğimde direk uyuması gerektiğini anlıyordu artık. Gece beslenmesi olarakta emzirmiyorum ben emen bebeklerde durum çok farklı oluyor. Gece beslenmesini ben bir defa gece uyanıp veriyordum. 4 ay falan oluyordur sanırım kendiliğinden reddetti beslenmeyi ben versemde almadı bende zorlamadım. Böylece kesintisiz uykusu oldu. Birkaç ay önceye kadar uykuya geçişte emzik kullanıyodu ama emziğide reddetti tamamen bıraktı. Herşey daha kolay oldu ondan sonra. Uyku saatleri belli o saatte yatağına bırakıp odadan çıkıyorum kendi döne döne uyuyor sonunda. Gece bazen uyandığıda oluyor ama tekrar kendini uykuya geçirebiliyor artık