Shannon Ve şu an ağlıyorum,biliyorum büyüdü ama içim acıyor,o ağlıyor ben ağlıyorum.Son günlerde beni çıldırtmıştı sürekli emmek istedi,artık vaktinin geldiğini hatta geçtiğini düşündüm.Teselli bekliyorum hanımlar
baykuskiz_ Shannon koca cocuk olmus artik ne bebegi 😄 hayirli olsun dogru karar vermissiniz üzülmeyin olmasi gereken o
Aylaayla Shannon 2 ay sonra üç yaşına giricek bebek değil canım artık geç bile kalmılsınız nekadar ertelersenşz okadar zor olur.İleride size aşırı bağlanmadna kaynaklı okul dönemi falan sıkıntı yaşayabilir.Mümkün olduğunca ssakin kalın yeteri kadar emmiş zaten bu saaten sonra emdiği sütün bir faydası yok malesef
Shannon Aylaayla evet haklısınız,geç kaldım biraz hep kıyamamaktan.Teşekkür ediyorum,teselli oldunuz🙏