gizemfalan Merhabalar bebeğim dün (7.ay) bexero 1.doz oldu. Bacağı kızardı ve ağrıyor. Normal bir süreç mi doktora götürmeli miyim fikrinizi paylaşır mısınız
Bebekcercinli23 gizemfalan normal canım benim kızımda geçen hafta oldu hala sert aşı yeri 3. Ayda vurulduğunda da öyle olmuştu geçiyo sonra morluğu kalıyo bi süre
gizemfalan Yanıtlarınız için teşekkür ederim.. ay aşılarında ve rota aşısında ateş,huysuzluk olmamıştı ama bunda ikisi de oldu. Ağır bir aşıymış gerçekten.