Bedis- Merhaba kızlar. Gebelikten sonra yüzüm aşırı şekilde kuru ve pütür pütür dökülüyor. Sürdüğüm şeyler kabarık kabarık duruyor. Sizde de oldu mı acaba. Olduysa ne kullandınız iyi gelen bir şey oldu mu.
Ebruliiiiii Bedis- evet bende de oldu tek çarem la roche posey cicaplast baume b5 kremi her akşam yatmadan sürerek buldum
Deletedmom_68 Bedis- cilt bakımı yapıyorum ben. yüzümü jelle yıkayıp tonik sıkıyorum sonra cilt serumu nemlendirici+yüz yogası ve kapanış
Deletedmom_68 Bedis- diadermine temizleme jeli, ziaja/otacı tonik, the purest c vitamini, neutrogena/loreal nemlendirici kullanıyorum
Bedis- Deletedmom_68 Tonigi bende kullanmıştım da benim cildime iyi gelmemişti diğerlerine de bakıcam teşekkür ederim 😇