Fatmanur41 benim de aynı şekilde. Şuan 8 aylık ve doğduğundan beri kusuyor bebeğim. Bebek reflüsü olduğunu söyledi doktoru. Reflü yatağında yatırıyorum. Emzirdikten sonra çok sarsmamaya ve dik durmasını sağlamaya çalışıyorum. Demir ilacı da mide bulandırdığı için onu da yemekten hemen önce ya da hemen sonra vermemeye çalışıyorum. Biraz süre tanıyorum. Bunun gibi şeyler yapıyorum ama yinede tamamen geçmiş değil, sadece azaltıyor. Gerçekten kusan bebek aşırı zor ya. Sürekli kıyafet değiştir, kustuğu yeri sil vs. Yediği de kalmıyor midesinde. Kolaylıklar dilerim.