Ada18Nsan İlk bebeğimde kullandım ikinci çocuğumda da kullandım 8 sene sonra . Gaz yapmıyor sindirimi kolay öneriirm içiniz rahat olsuh
koalamlaben Bende kullanacağım 36 günlük kızıma hipp kullandım hep ama kaka yapmakta zorlanıyor birde bu markayı deneyeceğim, siz aldınız mi