Alyasmom4 Merhaba kızlar, ben 13 aralıkta doğum yaptım 7 haziranda adet oldum ama 2.yi hala olmadım. Hiç şüphem yok aslında ama 19 temmuzda test yaptım negatifti. Sizde de böyle düzensizlik oluyor mu doktora gitmeli miyim
12345678fatma Alyasmom4 Bende 29 aralıkta dogum yaptim kirkim çıktıktan 15 gün sonra faln adet oldum bidaha olmadim o günden beri saglikocgaina sordum gel kan ver hormonlarina bakalım dedi yarin kan vermeye gidicem
incinur17 Alyasmom4 benim doğumda 12 aralık 6 Temmuzda ilk regli oldum. Bu ay sancılarım var ama hala olmadım. Korkuyorum tekrar hamile kalmaktan ya stres yaptım. Hangi testi aldınız, erken gebelik gösteren var mı? Biliyor musunuz?
12345678fatma Alyasmom4 ya bende hamile olduğumu düşünmüyorum ama neden adet olamıyorum diye morelim bozuluyor dün sordum saglikocagindaki aile hekimine kanda horomlara bakariz dedi yarin kan vericem hamile olsam belli olur yani agrilarim oluyor ama bi türlü adet olamiyorum
Alyasmom4 12345678fatma aynı benimde öyle 15 gün geçtikten sonra yapmıştım test negatifti çıkardı öyle olsa ama panik yapıyorum olmayınca
12345678fatma Alyasmom4 Bende 2 ay önce test yaptim bisey çıkmadı ertesi günü baktim çift çizgiydi umursamadim ama kuruma cizgisidr dedim kan vermedim yani
Alyasmom4 incinur17 evet erken gösteren 5 güne kadar var labaquick tekrar yapmıştım negatif çıktı o yüzden takmıyorum normal heralde hormonlarla ilgili