Bıktım artık. Ne istiyorlar en son çıkıp intahar mı edelim? Ya da çıkıp çocuklu halde grev mi yapalım? Bizden ne istiyorlar. Allah’ından bulsunlar. Kira uçmuş başını gidiyor. Şu zamanda ev sahibi olmak imkansız. Hadi onu geçtim çocuğumun rızkı bile pahalı. Valla pirinç unu veren annelere mama ver diyemeyecek hale geldik. Neyle versin para mı var? Erkenden bezi bıraktırmaya çalışan annelere bıraktırma, eskiye geri dönerler daha çok erken demeyecek hale geldik. Bir Allah’ın gaz yapmayan biberonu 500 lira olur mu? Olurmuş. Bir öğrenci makarnası bile ne kadar olmuş ya cidden artık ağızlarına sıçmadığımız için ağzımıza sıçıyorlar. Afiyet olsun bize.