Emine2655 Merhabalar 2 buçuk ay önce sezaryen oldum. Ameliyat yerimin üstünde yani karnımda bazı yerleri hissetmiyorum. Sizde de öyle mi ?
YaseminAsel Emine2655 benimde beş buçuk ay oldu göbek deliğinden kesi bölgesine kadar olan yerdeki hissiyat çok tuhaf uyuşuk gibi değil gibi
Seda_korkmaz06 Emine2655 1 yıl oldu hala his yok doktoruma sordum oradaki sinirler vs kesildiği için ömür boyu uyuşukluk olur dedi
Pusat2022 Emine2655 benim 1 yıl oluyor haftaa hissetmiyorum eltim bu konuda ben 8 yıldır hala hissetmiyorum normal o endişelenme demişti bana