2 bebeğim var , ranzalı 2 katlı yatak aldık biz bunlara . Çocuk odası küçük olduğu için . Oğlum 4 yaşında, kızım 19 aylık.Az önce birlikte yatağa çıktılar oynamak için ,bende salondayidim , oğlum geldi yanıma, sonra pat diye bir ses duydum 🥺 koştum odaya kızım üst kattan düşmüş yüzüstü yatıp ağlıyor.Hemen eşimi aradım acile gittik, tomografi ve röntgen çektiler.Cok şükür kusma , bayılma olmadı ,ama sonuçlar daha çıkmadı, inşallah iyidir.Suan sakin ,uyudu.Lutfen dua edin güzel anneler,bebeğime birşey olmasın 😢