Pateteslimanti açıp kullanıyoruz tabiki sağa sola göndermiyoruz, sizin evinizde saklamanızla kargo ile göndemeniz arasındaki farkı görebilirsiniz umarım. Ayrıca bebek bu bebek, bırak açılmış paketi almayı ellerini yıkamadan dokunmamalısın. Sen bebeğinin altını almadan önce ve sonra ellerini yıkamıyor musun? Evinde açılmış olsa bile. Ama sen açık paketi yolluyorsun. 100₺ için birde benimle polemiğe giriyorsun. Ped,bebek bezi gibi şeyler paketinde ve açılmamış olarak alınmalıdır,bu bir kuraldır. Satamazsınız.