Bende verme taraftarı değildim ama 5 aylıkken verdim havalar çok saçaktı şimdi daha da sıcak bebeğimin doyduğundan emindim ama çişli bezi azalmaya başladı çünkü terle de atmaya başlıyor bebekle.. seli de akıyordu üstüne üstük mecburen vermeye başlamıştım doktor verin dediyse verin bence aşırı sıcak çünkü havalar