Betulll1996
Sadece anne sütü ile besleniyor , her ay düzenli doktor kontrollerimiz var . Gelişimi gayet iyi çok şükür . Birbirimizin dilinden anlıyoruz 🫶😊.
Zaten doktor neler olabileceğini anlatıyor , aynılarını yaşıyoruz , ve bilinçli ilerliyoruz .
Kafasını tutuyor , elini uzatıyor ama daha tutamıyor , eller sürekli ağızda , sesler çıkarıyoruz . Annesini ve babasını çok iyi tanıyor. Etrafı incelemeye başladı . Doktor gözlerinin içine bakarak konuşun dedi , o konuşurken (ses çıkarırken 😊😘) onu dinleyin sonra konuşmaya devam edin dedi .
Gece uykuları daha uzun olacak , gündüz uykuları kısa sürecek dedi . Atak dönemleri başlar , ağlama , meme reddi , huzursuzlanma gibi şeyler yaşanabilir dedi . 10 aya kadar ellerini ağzına götürebilir , 2 yaşına kadar eline aldığı herşeyi ağzına koyabilir dedi . Ancak 10 aydan sonra ellerini ağzına koyuyorsa bu ilgi eksikliğindendir , anne ve baba yeteri kadar ilgilenmemiştir dedi . Biz bunların hepsini yaşıyoruz . Sizde muhtemelen yaşayacaksınız 😊😊