48 günlük bebeğim sadece anne sütü alıyor, 10 güne kadar normal diyorlar ama insanın içi rahat etmiyor. 8 gündür kakasını yapmadı, istemesem de zeytinyağı ile poposunu uyardım ama sadece ıkınırken kaka lekesi olmuş. Ona rağmen 2-3 saat oldu hala kaka yapmadı. Uyurken ıkınıyor devamlı. Masaj, ılık kova yapıyorum tık yok. Nasıl çözeceğiz bu durumu :(