Ayse_asel Kızlar bebeğimin bezinde böyle bir şeyle karşılaştım neden olur bu doktora götürmem lazım mı
Yasmino Ayse_asel ilk doğduğunda benimde olmuştu. Fazla ürik asiti atıyor vücudu normal demişti. Eğer yenidoğan değilse bilemiyorum.
BebekKayra Ayse_asel susuz kalmış bebeğiniz Bi tık fazla su verin havalar çok sıcak terleme fazla artık bol bol su vermek lazım
Ayse_asel Yasmino Ebus2045 BebekKayra ikra_keles jap ceylankubak [silindi] Catlakbiranne Deletedmom_112 Teşekkür ederim kızlar dediğiniz gibi galiba susuzluktan olmus olabilir biraz daha fazla vermeye çalışacağım 😊
ceylankubak Merhaba turuncu leke yeterince sivi alamayınca oluyor benim kızımda da aynı böyle olmuştu doktoru yetersiz beslenme yada sivi alımı az demişti
Deletedmom_112 Ayse_asel vücudu susuz kalmıştır, bizde de olmuştu, yeni doğduğu zamanlar doktor yetersiz beslenmeden vücudu susuz kalmış demişti mama takviyesine başlatmıştı.
Nazceren Ayse_asel Benim kızımda da vardı ve ben hemen götürdüm 4 buçuk aylıktı ulturason ile böbreklerine bakıldı ve 3 tane taş gözüktü ihmal etme bence
seizetheday Ayse_asel kaç aylık bilmiyorum fakat su içmesi gerekiyor eğer emziriyorsanız küçükse de daha sık emzirin
Ayse_asel seizetheday 10 aylık su içiyoruz ama az içmişiz galiba biraz daha dikkat ederim teşekkür ederim
endoplazmikretikulumiste Ayse_asel sıvısız kaldığında turuncu leke oluyor evet emziriyorsan sütün çok yağlı su miktarı az anlamına geliyor
Annesialp Susuz kalmış. Şu sıcaklarda bebeklere su vermeyi unutmayın Allah aşkına!!! Bazı cahilleri görüyorum ilk6 ay yok verilmez yok bilmem ne. Doktorlar diyor ya şu havalarda verin biz su içiyoruz dayanamıyoruz onlar ne yapsın