Larissaa bizimki isilik olmadı olacak gibi oldu ama fazla giydirmedik terletmedik birde nemlendirici kullanın mutlaka çok etkisi oluyor isilik genelde sıcakdan olurmuş bırakın aere serpe yatsın bizimki martta doğdu onda bile sarmadık valla kundağı sevmedi zaten hep ince battaniye yada müslinle yarım kundak yaptım şimdi 4 ay 13 günlük gecede gündüzde zıbınla yatar sıcakdan dolayı kapıyı camı açarım bazen serin olur serinde daha iyi uyuyor hem