DurubebekElif 6 aylık bebeğimle eskişehirden ankaraya 1.30 saatlik bir yolculuk yapacağız. Ağlarsa diye biraz korkuyorum. Uyku gelirse sallanması lazım başka şekilde uyumuyor. Önerisi olan var mı
barbarosunannesi DurubebekElif ilkmi.bilmiyoru ama trende vagonlar arası dolasabiliyorsunuz ama bebekle hareket zor olur diye düşünüyorum cafesi var çok bunalinca oraya geçiyoruz biz .her ay neredeyse kullanıyoruz wcsi var nimet yani .belki tren hareketleri uyutur onu
Birdunyabircennetannesi DurubebekElif 1 buçuk saat uzun süre değil merak etmeyin Ben 2 yaş oğlumla kaç saat yolculuk yaptım Korkmayın çok hızlı geçecektir zaten etrafı izler
DurubebekElif barbarosunannesi evet ilk defa bineceğiz uzun yolculukları hep arabayla yaptık kendisi hiç uyumadı defalarca salladık Bebek arabasını açabilir miyiz avaba
barbarosunannesi DurubebekElif yok koridorlar oldukça dar .masalı bir koltuk secmisseniz pusetini anca masaya koyarsiniz
DurubebekElif barbarosunannesi evet engelli yeri olan masalı bir koltuk seçtim Oturan olmazsa orada bebek arabasını açarım diye düşündüm
barbarosunannesi DurubebekElif iyi yapmissiniz uyaran olmazsa kimse gelmezse oraya orda açarsınız bebek arabasını genelde kabin memuru ikaz ediyor iyi yolculuklar şimdiden 💐