Tugbayrgn
Her bebekte oluyor bu benim kızımda 3 haftalıkken başlamıştı 3 bucuk aylık olana kadar devam etti poposuna zeytinyağı sürdüm ince yağlı kağıtlar oluyor ya onu huni şeklinde yapıp zeytinyağında 2-3 dakika kadar bekletip popo deliğinden içeri soktum ama çok değil bagırsaklarını uyaracak kadar onu yapınca 3 dakika sürmüyordu bile hemen yapıyordu ama o yöntem de bağırsak tembelliği yapabiliyormus en sonunda hastaneye gittik karnı gaz dolmuş dediler biogaia gaz damlasını söylediler suan 4 bucuk aylık hiçbir sıkıntımız kalmadı çok şükür hastaneye bir danışın çünkü beklerseniz hem yavrucak acı çekicek hem siz kahrolucaksınız