kubratagram bence gidebilirsiniz ben 11 aylık oğlumla geçen ay tatile gittik hiç pişman olmadım şuan 1 yaşında 🥰🥰 haa 7 aylıkkende kozaklıya gitmiştik valla gayet rahat geçti havuza girdi çıktı uyudu pek bi zorluğu olmadı 8 saatlik yolu 11 aylık bebekle gittik gece 3 te yola ciktik gidene kadar uyudu zaten 😅😅 kayseriden antalya 8 saat ama biz önce nigdeye kaynanamgle ordan gectik tatile karnı tok altı temiz olunca hiç aglamadı suda babasıyla oynadı felan 🤣