Tugba0133 Kızlar 12 günlük bebeğime prima kullanıyorum ama gece gündüz sızdırıyor öneri üzerine almıştım fazla fazla bin pişman oldum 🙁 varmı aynı sorunu yaşayan yada bez önerisi olan??
Yunel Tugba0133 Bn molfix kullanıyorum çokta memnunum canbebe ve slepp de kullandım ama onlar sızdırdı tekrar molfixe döndüm
sevmeh Tugba0133 sleepy kullanıyorum memnunum, molfix denedim pişik yaptı sleepyde böyle bir sorun olmadı hiç ama uzun süre kalınca gece yani sızdırma yapabiliyor bazen, pişik olayı daha önemli olduğu için pek takılmıyorum değiştiyorum üstünü 😂