Fuf-u57 merhabaa, biz de 4. Ayı bitirdik 5e giriş yaptık. Ben hep memede uyutuyodum. Uykusu gelince de evet bağırıyor söyleniyor. Son birkaçtır kucağımda sallamayı denedim, bir de uykulu yatağaa koyup yatağı sallayarak pat pat yaptım tabi emzikle, uyudu valla. Şuan tatilde olduğumdan deneysel takılıyorum 😅 eve dönünce yatağa mayışık koyup patpat ve sallamayla uyutmayı düşünüyorum.