Linaamom Merhaba bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim yakınımz Erenköy ruh ve sinir hastanesinde yatıyor 2 gün oldu zorunlu yatış da şuan ve sürekli hastalar rahatsız ediyormuş ailenin onayıyla özel hastaneye çekme şansımız var mı bilen var mı
aysenurkerem Linaamom 2 kişinin imzasıyla çıkarabilirsiniz. Annem 40 gün Mazhsr Osman’da yattı Allah şifa versin
elmaliturtam Linaamom nasıl rahatsız ediyorlarmış ya ne tuhaf insan hastasını gözü kapalı devletin doktoruna hastanesine emanet edemeyecek mi?
Linaamom aysenurkerem özele aldık devlet berbat ilgi mecbur kaldık şuan tedavi görüyor tek oda da. Bir de devlette yanlış tanı ve tedavi uygulanmış daha kötü olduğu için özele aldık iki haftaya inşallah düzelecek dedi doktor.
aysenurkerem Linaamom istanbulda mısınız? Hangi hastaneye yatırdınız. İyi bir doktor arayışındayım açıkçası
Linaamom elmaliturtam maalesef eşyaları bile çalındı diğer hastalar tarafından. Afedersinz adet olmuştu ped götürdük elinde bırakmamışlar
aysenurkerem elmaliturtam maalesef devlet öyle. Bi klinikte 30 hasta var ve bi odada 4 hasta yatıyor. Durumu ağır olanları tek başına yatırıyorlar.
elmaliturtam Linaamom ah çok üzüldüm şükür ki özele alabilmişsiniz Ya bir de alınamayanlar. Bu nasıl bir şey Ya hastane mi Teksas’mı? insanın gönül rahatlığı ile hastasını bile tedavi ettirtmemesi ne acı. Umarım en yakın zamanda şifasını bulur hastanız. Allah o hastanenin yönetimini ıslah eylesin nasıl bir denetimsizlik
aysenurkerem Linaamom evet öyle oluyor. Eşyalar karışıyor, alıyorlar. Personel yetişemiyor. İlaçlardan dolayı altlarına kaçırıyorlar çok zor Allah düşürmesin
Linaamom elmaliturtam daha neler neler. Doktor deseniz çocuk psikiyatriymiş yetişkin bile değil gerçekten biz zorladık kendimizi özele yatırdık Allah orda kalanları da kurtarsın. Ve hemşirin dövdüğünü söyledi kendisini darp yok ama itip kalktıklarına adım gibi eminim
elmaliturtam Linaamom ah ya ne kadar üzücü allahtan kısa sürede kurtarmışsınız hastanızı çok çok geçmiş olsun.
elmaliturtam aysenurkerem öyleymiş çok şaşırdım zaten orda yatanlar isen psikolojik rahatsızlığı olan insanlar bu şekilde muamele görürlerse basıl iyileşecekler anlamıyorum. Valla rabbim orda yatmak zorunda olanların yardımcısı olsun.