tubasd PatronBebek yemeklerde kullanmak icinmi hiç denemedkm ama pembe domates çok renk vermiyor yemekler için kullanışlı değil ama kahvaltı için kullanacaksanız olabilir
midekoruyucu PatronBebek domatesin kurutulmayanı makbuldür. yaz aylarında alıcan eline dolaptan bi tane, dökücen tuzu üstüne, foşurt diye bi ısırcan, etrafın batmamasına dikkat edicen hülüşülüp diye suyunu içine çekicen 😂😂😂😂😂😂😂
coffeemate PatronBebek ben yapıyorum az da olsa ama bursa domatesi gibi özlü olmuyor. Kuru domates az sulu domatesten kurutulursa daha iyi oluyor
PatronBebek tubasd biz dolmalara falan koyuyoruz çok güzel oluyor. Daha önce kuru domates kullanmadım pek bir kaç defa satın almıştım. ilk defa bu sene kurutuyorum. Tariflerine bakarım nerelerde kullanılır diye. Elimde çok fazla pembe domates varda kurutması güzel olursa kurutayım dedim. Bir kere çorbasını yaptım çok ekşi oldu
Aalime midekoruyucu hahahhahahah hülüşülüp yazisini okuyunca agzim sulandi ay isirarak yedigimi hissettim bi an 😀
PatronBebek midekoruyucu kız iki günde bir, bir kasa domates gönderiyor kayinvalide alskxkc yemekle bitmez
tubasd PatronBebek dogrsyip buzluğa atın kışın menemen pide tarzı yemeklerde çıkartıp kullanırsınız Birazda kurutun kurtmalari hiç denedinimiz bilmiyorum suda biraz bekletip yağda kızartıp yiyorlar güneydoğu bölgesine aitti sanırım böyle dilim dilim kurutanlarda var Biraz taze taze fasulye alıp konserve yapabilirsiniz domatesini ekleyip Sos olmaz çok ekşi olur salcada olmaz renk vermiyor o nedenle bu fikirler geldi aklıma
midekoruyucu Aalime 😂😂😂😂 peki ya benim onu tarif edebilmek için o sesi çıkarmama ne diyosun 😂😂😂 gidiyorum domates yemeye
midekoruyucu PatronBebek tarlası var heralde o ne öyle 😅 ben çok severim domates 😋 bi tek menemenlik yapıyorum bi de doğrayıp dolaba atıyorum. Nerde kurutuyosun sen güneş lazım ya hem yer lazım yoksa fırında mı yapıyosun nasıl yapıyosun
Minnakkk PatronBebek bence guzel olmaz cunku cok sulu oluyor pembe domatesler o da zor kurur hatta kuruken suyunu falan salar bir bursalı olarak bursadomatesi varken Baska domatesler denemeyin 😀
PatronBebek tubasd teşekkür ederim. Biraz buzluğa attım çokda atmak istemiyorum. Madem kurutayım azcık. Evet pembe domates ekşi oluyor. Artık olursa olur olmazsa yapacak yok 😄
PatronBebek midekoruyucu evet tarlaları var ilk defa ektiler bu sene. Balkona koyuyorum güneşe bir haftada kuruyor. Fırın telinin üzerine bazılarını da tepsiye peçetenin üzerine koyuyorum
Tombikdonerartikcokpahali Ya bu domatesi kurutunca o kadar güzel bir salata oluyor ki ağzının suyu akar 🫠 Kurut Kuruttuktan sonra haşla bı 7 dk süz sonra içine sarımsak maydonoz ve yağ ekle. Uff bı hoş oldum gidem yapam 🤣
midekoruyucu PatronBebek gerçekten 1 hafta bu çileyi mi çekiyosun 😅 benim kızım o domatesleri 1 hafta boyunca gelir gider ısırır yer 😂😂😂
Deletedmom_70 PatronBebek bizde kuruturuz güzel oluyor kurutmak istiyorum ama şuan bulunduğum şehir nemli olduğu için bilmiyorum kurutulur mu burda, genelde memlekette iki annem de bahçe yaptığı için kurutuyor ben çok severim ya biz birde biber kuruturuz biber aşı deriz onun içinde ayrıyeten zeytinyağlı sarımsaklı soslayıp güzel oluyor. Pembe domates biraz sulu oluyor ama ekşili güzel olur.